پولیش و واکس رنگی آبی گتسان

این واکس مخصوص خودروهای با رنگ آبی می باشد.

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که می‌توانید خودتان آنها را انجام دهید. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی و تزیینی دارند. پولیش و واکس نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی صورت می‌گیرند.  

250,000 تومان

پولیش و واکس رنگی آبی گتسان

راه‌ های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که می‌ توانید خودتان آنها را انجام دهید. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی و تزیینی دارند. پولیش و واکس نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی صورت می‌ گیرند. پولیش خودرو مایعی است که بر روی سطوح رنگ شده و به منظور از بین بردن خط و خش‌ ها و آلودگی‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این مایع حاوی مواد ساینده است که با برداشتن یک لایه نازک از رنگ، خط و خش‌ها را پر نموده و آنها را از بین می‌ برند. شما می‌ توانید مایع پولیش را هم با دست و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه بمالید.

پولیش و واکس رنگی قرمز گتسان یک پوليش رنگی با واکس کارنابای طبيعی برای انواع رنگ های قرمز استاندارد و متاليک است. رنگدانه های موجود در پولیش و واکس رنگی قرمز گتسان خط و خش های ريز را می پوشاند و باعث محافظت بلند مدت رنگ شده و به آن درخشش و براقيت فوق العاده ای می دهد.

این واکس مخصوص خودروهای با رنگ آبی می باشد.

شما می توانید محصولات مشابه را در دسته بندی انواع واکس و پولیش مشاهده نمایید.

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..