پولیش واکس خودرو سرو مدل 2 در 1 حجم 200 گرم

پولیش واکس خودرو سرو مدل 2 در 1 حجم 200 گرم

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که می‌توانید خودتان آنها را انجام دهید. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی و تزیینی دارند. پولیش و واکس نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی صورت می‌گیرند.  

سرو

60,000 تومان

پولیش واکس خودرو سرو مدل 2 در 1 حجم 200 گرم

راه‌های زیادی برای حفظ زیبایی خودرو وجود دارد که می‌توانید خودتان آنها را انجام دهید. برخی کارها جنبه حفاظتی و برخی دیگر جنبه ترمیمی و تزیینی دارند. پولیش و واکس نیز، از جمله کارهای ترمیمی هستند که هر کدام با هدف خاصی صورت می‌گیرند. پولیش خودرو مایعی است که بر روی سطوح رنگ شده و به منظور از بین بردن خط و خش‌ها و آلودگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مایع حاوی مواد ساینده است که با برداشتن یک لایه نازک از رنگ، خط و خش‌ها را پر نموده و آنها را از بین می‌برند. شما می‌توانید مایع پولیش را هم با دست و هم با دستگاه پولیش برقی یا بافر و با استفاده از یک تکه پارچه نرم روی بدنه بمالید.

محصول فوق پولیش رنگ بدنه ی خودرو از نوع زبر میباشد که مناسب از بین بردن خط و خش های عمیق تر و سیقل لایه ی بیشتری از رنگ نسبت به پولیش های نرم میباشد . شرکت سرو این بار این محصول را در قوطی های جدید 200 گرمی و با طراحی ظاهری جدید و زیباتر به بازار عرضه کرده است . به یاد داشته باید پس از هر بار استفاده ، سطح بدنه خودرو را ترجیحا با شامپوی مخصوص اتومبیل شستشو دهید و درب قوطی را کاملا کیپ نمایید تا برای استفاده های بعدی پولیش شما غیر قابل استفاده و خشک نشود