اسپری معطر تمیز کننده و براق کننده چند منظوره رین جی RAIN.G

حجم 300 میلی لیتر.. اسپری واکس براق و تمیزکننده داشبورد Rain-G-رین جی تا 8 روز اثر ماندگاری دارد. با استفاده از اسپری واکس رین جی می توانید از براقیت و واکس موجود در فرمولاسیون این محصول بر روی داشبورد اتومبیل خود شاهد این باشید که داشبورد گرد و غبار کمتری به نسبت قبل به خود جذب می کند.

70,000 تومان

اسپری واکس براق و تمیزکننده داشبورد Rain-G-رین جی تا 8 روز اثر ماندگاری دارد. با استفاده از اسپری واکس رین جی می توانید از براقیت و واکس موجود در فرمولاسیون این محصول بر روی داشبورد اتومبیل خود شاهد این باشید که داشبورد گرد و غبار کمتری به نسبت قبل به خود جذب می کند.

توجه داشته باشید که این محصول حتی قابل استفاده بر روی لاستیک و تایر های خودرو و به‌طور کلی تمامی قطعات پلاستیکی ماشین می باشد و برای براق کردن لاستیک های اتومبیل خود نیز می توانید از اسپری واکس براق و تمیزکننده داشبورد Rain-G-راین جی استفاده کنید.

این محصول قابلیت استفاده روی سطح خشک و مرطوب را دارد.

اسپری چند منظوره RAIN.G ساخت ایران و با حجم 300 میلی لیتر در 4 رنگ و رایحه متفاوت و لذت بخش موجود می باشد و علاوه بر تمیزی، جلوه ای براق و زیبا به سطوح می بخشد. این اسپری چند منظوره به جهت سهولت استفاده، به صورت مایع و پاششی طراحی شده است