اسپری موتور شوی نانوراین 20 لیتری

جهت سفارش تماس بگیرید.

حجم 20 لیتر. 

مایع موتور شوی نانوراین یک شوینده غیر اسیدی است که بخوبی چربی ها و گرد و خاک های قدیمی چسبیده به موتور را از بین می برد. موتورشور نانورین به دلیل غیر اسیدی بودن، به سیستم الکتریکی موتور آسیب نمی رساند و از فرسودگی شلنگ ها و قطعات لاستیکی خودرو جلوگیری می کند.

اسپری موتور شوی نانوراین 20 لیتری


موتور خودرو هم مانند دیگر قسمتهای خودر نیاز به تمیزی دارد که البته شستشوی موتور کمی تخصصی تر است و باید با موتور شوی با کیفیت انجام شود. یک موتور شوی با کیفیت باید موتور خودرو را به خوبی تمیز کند و در کنار تمیزی، از قطعات داخلی موتور محافظت کند و آسیبی به سیستم الکتریکی موتور وارد نکند. مایع موتور شور نانورین یک شوینده غیر اسیدی است که بخوبی چربی ها و گرد و خاک های قدیمی چسبیده به موتور را از بین می برد. موتورشور نانورین به دلیل غیر اسیدی بودن، به سیستم الکتریکی موتور آسیب نمی رساند و از فرسودگی شلنگ ها و قطعات لاستیکی خودرو جلوگیری می کند. حجم موتور شوی نانوراین 20 لیتر و برای خوردوهای سبک و سنگین مناسب است. موتور شوی نانورین تاثیر طولانی مدت داشته و برای قطعات فلزی و پلاستیکی موتور مناسب است.
برای شستشوی موتور: محلول موتورشور نانوراین را به میزان کافی روی موتور خودرو بریزید ( نکته: سطح موتور داغ نباشد) ، کمی صبر کنید و اجازه دهید تا محلول به طور کامل به چربی ها و آلودگی ها نفوذ کرده و پس از 15 دقیقه با آب شستشو دهید. اگر قصد تمیز کردن موتور ماشین را دارید، این موتور شور می تواند گزینه مناسبی باشد.

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..