لنت ترمز جلو رنو تالیسمان اصل فرانسه

سیستم ترمز خودرو یکی از اصلی ترین بخش آن می باشد چراکه مستقیما ایمنی خودرو و سرنشینان به سیستم ترمز بستگی دارد به همین دلیل استفاده از لنت ترمز خوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه تهران اسپرت کالا ضمانت اصل بودن این محصول را تضمین می کند.

5,200,000 تومان

لنت ترمز جلو رنو تالیسمان اصل فرانسه


سیستم ترمز خودرو یکی از اصلی ترین بخش آن می باشد چراکه مستقیما ایمنی خودرو و سرنشینان به سیستم ترمز بستگی دارد به همین دلیل استفاده از لنت ترمز خوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

عملکرد ترمز:

هنگامی که سنجاب از جلوی شما بیرون می زند خیلی راحت می توانید از سیستم ترمز ماشین خود استفاده کنید تا اینکه فقط روی پدال بزنید. سیستم های ترمز اتومبیل ، کامیون و موتورسیکلت از تعدادی قسمت تشکیل شده است که عملکرد راننده را به نیروی فیزیکی تبدیل می کند که ماشین را متوقف می کند. یکی از آن قطعات ترمز ، لنت های ترمز وسیله نقلیه شماست.

لنت های ترمز یک قسمت اصلی ترمز است زیرا آنها مؤلفه ای هستند که تماس می گیرند و فشار و اصطکاک را در روتور ترمز وسیله نقلیه اعمال می کنند – آن دیسک های صاف و براق که گاهی می توانید دقیقاً در پشت چرخ های برخی از وسایل نقلیه مشاهده کنید.

فشار و اصطکاک وارد شده به روتور ترمز همان چیزی است که چرخ را کند و متوقف می کند. هنگامی که چرخ ها چرخش را متوقف کردند، وسیله نقلیه نیز متوقف می شود.

اگرچه نقش لنت های ترمز به عنوان قطعات ترمز بسیار ساده است، اما خود لنت های ترمز نقش اصلی را در سیستم ترمز ایفا می کنند. در ادامه توضیحات و مشخصات لنت جلو رنو تالیسمان فرانسه اصلی را بررسی خواهیم کرد.

معرفی محصول لنت جلو رنو تالیسمان فرانسه اصلی:

لنت جلو رنو تالیسمان فرانسه اصلی از محصولات تولیدی بندیکس می باشد. شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان از اصالت گارانتی شده کالا توسط فروشگاه تهران اسپرت کالا از یک خرید سریع و با قیمت مناسب بهره مند گردید.

کیفیت ساخت بالا

دریافت استانداردهای روز دنیا

اطمینان از عملکرد بالای لنت

برند معتبر جهانی

معرفی تولیدکننده:

کارخانه لنت سازی بندیکس فرانسه جزو معتبرترین تولید کننده‌های لنت ترمز در کشور  است. این کارخانه که مجهز به سیستم های روز است، تا به امروز انواع استانداردهای بین المللی و همچنین استاندارد صنایع کشور را دریافت کرده است. بندیکس که بخشی از مصرف بازار داخلی کشور را در دست دارد و سابقه ۱۰ ساله در زمینه صادرات به اروپا  را دارد،

از سال ۲۰۰۶ به صورت رسمی تولید انواع لنت های خودروهای سبک و سنگین را انجام می دهد. لنت‌های سرامیکی ماشین لنت بهترین لنت‌های موجود در ایران هستند و بدون آزبست و ماده سمی زیست محیطی تولید می‌شوند.

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..