اسپری داشبورد کمبو رنگ سبز

اسپري داشبورد کمبو با فرمولی عالی و جدید برای از بین بردن انواع دوده و آلودگی از روی سطح داشبورد مورد استفاده قرار می گیرد. حفظ  ظاهر اولیه داشبورد، محافظت در  برابر اشعه UV خورشید و از بین بردن انواع چربی و آلودگی از وظایف این محصول با کیفیت می باشد.

حجم 330 میلی لیتر

55,000 تومان

اسپری داشبورد کمبو رنگ سبز

اسپري داشبورد کمبو با فرمولی عالی و جدید برای از بین بردن انواع دوده و آلودگی از روی سطح داشبورد مورد استفاده قرار می گیرد. حفظ  ظاهر اولیه داشبورد، محافظت در برابر اشعه UV خورشید و از بین بردن انواع چربی و آلودگی از وظایف این محصول با کیفیت می باشد. لازم به ذکر است استفاده از این اسپری  داشبورد بوی خوش و مطبوعی در فضای داخلی خودرو ایجاد می کند.

روش استفاده:

اسپري داشبورد کمبو را به مقدار لازم بر روی سطح مورد نظر اسپری نمایید و اجازه دهید تا محلول به صورت کامل در سطح نفوذ کند، سپس با یک پد مخصوص شروع به تمیز کردن سطح مورد نظر نمایید.

برخی از ما تنها به تمیز کردن و برق انداختن بدنه خودروی خود اهمیت داده و از نظافت بخش‌ های داخلی کابین خودرو خود، از جمله تمیز کردن داشبورد خودرو غافل می‌ شویم. اما همان قدر که پولیش زدن بدنه خودرو اهمیت دارد، باید به فکر تمیز کردن و برق انداختن داشبورد خودرو نیز باشیم. اسپری داشبورد یک تمیز کننده و همچنین محصول نگهدارنده ی سطوح پلاستیکی می باشد. عناصر موجود در این محصول نتیجه ای عالی بر روی سطح داشبورد، پانل های پلاستیکی، بغل درب ها، صندلی های چرمی (چرم مصنوعی) و سطوح مشابه را تضمین می کند.

برای مشاهده محصولات مشابه به دسته بندی اسپری و براق کننده ها مراجعه نمایید.

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..