اسپری ضد زنگ W-40 321

این اسپری زنگ زدا و روان کننده است که حتی در دمای بسیار بالا نیز به خوبی عمل میکند. از این اسپری برای زدودن زنگ استفاده می شود.

130,000 تومان

اسپری ضد زنگ W-40 321

اسپری روان کننده و ضد زنگ W-40 این اسپری زنگ زدا و روان کننده است که حتی در دمای بسیار بالا نیز به خوبی عمل میکند. از این اسپری برای زدودن زنگ استفاده می شود. این اسپری درون سطوح زنگ زده و پوسیده نفوذ نموده و زنگار و آلودگی ها را از سطح فلز، سیم های برق، پیچهای خراب، وسایل و تجهیزات برقی، اتصالات، مکانیزم های کنترلی و دیگر قطعات فلزی پاک میکند.

موتور خودرو در اثر استفاده مداوم و در مرور زمان دچار آلودگی می‌شود. این آلودگی‌ها در قسمت انژکتورها باعث می‌شوند که احتراق به‌صورت کامل انجام نشده و در نتیجه باعث کاهش قدرت و شتاب خودرو می‌گردند. محصول انژکتور شوی با از بین بردن این آلودگیها، هم باعث عملکرد بهتر موتور و هم افزایش عمر آن می‌گردد. همچنین با از بین رفتن این آلودگی‌ها، قدرت و شتاب موتور خودرو نیز افزایش می‌یابد. این محصول تحت عنوان مدل W-40 به بازار عرضه شده است. حجم این محصول 400 میلی‌لیتر است. همچنین از این محصول می‌توان در مکانهای دیگر مثل لولای در، ریموت کنترل ،جا کلیدی و… جهت از بین بردن سر و صدا ،رطوبت و آلودگی استفاده نمود. به طور کلی برای تمیز کردن انژکتورهای موتور و دیگر سطوح، میتوانید انژکتورشوی اوکی را انتخاب کنید

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..