آینه وسط محدب پانوراما خودرو بی اند ام B&M

آینه وسط محدب پانوراما خودرو بی اند ام B&M

پانوراما ( محدب ): نوع دیگری از آینه های وسط خودرو می باشد که با شکل محدبی خود زاویه دید وسیع از عقب خودرو می دهد و باعث تسلط بیشتر راننده از محیط پیرامون خودرو می شود.

340,000 تومان

آینه وسط محدب پانوراما خودرو بی اند ام B&M

آینه وسط خودرو یکی از عواملی است که موجب افزایش ایمنی هنگام رانندگی می شود و به شما کمک می کند تا فضای پشت خودرویتان را به آسانی مشاهده کنید و به ویژه در زمانی که اقدام به گرفتن دنده یا پارک می نمایید با مشکلی مواجه نشوید.

بدون آینه‌ وسط خودرو را نمی‌توان حرکت داد چرا که شما نسبت به ماشین‌هایی که در پشتتان هستند هیچ دیدی ندارید، در پارک کردن و دنده عقب رفتن دچار مشکل می‌شوید و به طور کلی امنیت شما به هنگام رانندگی کاهش پیدا می‌کند.

انواع آینه وسط خودرو

فابریک: نمونه‌های فابریک همان نمونه‌هایی هستند که کارخانه از آن‌ها استفاده می‌کند و حتی بعد از خراب شدن آینه فابریک ماشین نمونه‌های این چنینی در بازار وجود دارند در نتیجه می‌توانید مشابه با همان نمونه‌های فابریک قبلی برای خود تهیه کنید.

اسپرت: لوازم و تجهیزات خودرو اسپرت معمولا نسبت به نمونه‌های معمولی جلوه‌ی بیشتری دارند و در زیبایی ماشین نقش به سزایی ایفا می‌کنند که آینه وسط خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مانیتور دار: نمونه‌های مانیتور دار در واقع یک نوع آینه‌ی الکتریکی محسوب می‌شوند. یعنی قسمتی از آینه وقتی خودرو را در وضعیت دنده عقب قرار می‌دهید تبدیل به مانیتور دوربین می‌شود و شما با کمک دوربین کوچکی که در قسمت پشتی ماشین قرار داد می‌توانید به راحتی دنده عقب بگیرید.

پانوراما ( محدب ): نوع دیگری از آینه های وسط خودرو می باشد که با شکل محدبی خود زاویه دید وسیع از عقب خودرو می دهد و باعث تسلط بیشتر راننده از محیط پیرامون خودرو می شود.

شبکه های اجتماعی تهران اسپرت کالا : ما را در شبکه های مجازی دنبال نمائید ..